Tusemefe8134 Cansel6128 rabbbim yardmcin olsunnn canm dogurunca yaz banaa burdan merakkk ederm.dogum hikayelerinj😄
Cansel6128 Tusemefe8134 amin canim sancidan ölüyorum nstde cikmadi yaa eve yolladi doktor yarn bakicak bidaha 1 cm acilmam var daha 😑😑😑
Tusemefe8134 Cansel6128 plates topun varmi evdee.yada evinin salonu var ise bol bol uzun uzun adimlarla yürüyüs yap acilmana yardmci oluyor
Dlnugurlu Cansel6128 aynı haftadayız seninle canım benimde C.tesi nişanım geldi fakat daha doğuramadım bekliyorum heyecanla 🥰
Mengihilal Sumeyye1134 yok bitti günde tamam sürekli ağrılarımda var amaa nafile sancı yok açıklık yok su yok nişan yok 🤷🏻♀️
Yigitkeriminannesi Metoli son 1 kaldı ama kilosu 3870 Gr doktor pazartesiye kadar bekleyelim dedi bir kağıt verdi imzala gel dedi riskler yazıyor o beni çok korkuttu ölü doğum kanala sıkışma kalıcı hasarlar kırık vs sizin bebislerin kilosu kaç
Metoli Yigitkeriminannesi 3100 dedi ama aşağısı ya da yukarısı olabilirmiş ve çoğu zaman ultrason gerçekle uyumlu olmuyor o yüzden bence içinizi ferah tutun. Risk her zaman var Allah korusun inşallah yavrularımızı 🤲🏼 Boşuna stres yapmış olmayın o daha kötü bebeğiniz için siz kendinizi hep pozitif tutmaya bakın 🌸