Ama bebiş daha ortada yok… Babası gibi Koç olmasını beklerken keyfine düşkün bir Boğa olacak gibi bu gidişle çünkü gelemedi bi türlü. Etraftan gelen daha doğurmadın mı baskısı da cabası 🙄 41+3′e kadar bekleticek doktorum artık sonrası nolur bilmiyorum. Bayram gelmeden gelir inşallah 😂