Deryaaa25 evet öyle deniyor canım ilk kızımı 38 .haftada kucağıma aldım ama arkadaşım kız çocuğuna hamileydi 40.haftada suni sancı ile doğurdu bence nasip yani ne zaman vaktiyse o zaman geliyorlar şimdi 2.hamileyim oda kız 31 haftalığım heyecanla bunu da bekliyoruz bakalım ablası gibi erkenci mi olacak bu minnoşum da 🤷♀️🙆♀️