Deryaaa25 bende çok merak ediyorum gerçekten öle mi eşim covid pozitif ondan dolayı bende karantinadayim ama iyiyim çok şükür yarın 38 hftalk olcam karantina bitince tam 39 olcam ve ben üç haftadır kontrole gitmemiş olcam çok dua edin erken gelmesin nolur 😔 ikinci doğumum oğlum 39+1 de gelmişti baklm kızım ne zaman gelir özele gidyodum karantinadayken biz ilgilenmiyoruz dediler devlet rastgele nereye getrrse ve tek başıma çok korkuyorum 😭