Susam1 Kızlar bu hediyelik başlığı altında postlar açılınca yazıyordum ben söyledim ins bir yerden 1 lira eğer beğenirsem söyleyecem size diye geldi bugün ve aynen resimdeki gibi sadece biraz küçük ama 1 lira ve emek var 🤗 ben memnun kaldım sayfanın adı yasemin süs evi ✌️
Aslihanilhan Susam1 ben siz söylediğiniz de Instagrama girip baktım gayet iyi de gözüküyorlar bende düşünebilirim . Maksat hatıra kalsın . Korona dan dolayı kimse gelmez zaten kimseye veremem ama yine anneme kayınvalideme falan veririm 1 lira cok iyi bence :) teşekkürler
mavibahar Susam1 bende ordan yaptırdım. Gayette kaliteli, güzel, uygun ve kapıda ödeme var. Ben çok memnun kaldım. İstediğim gibi de yaptılar. Ben çiçeğini falan başka renk istemiştim istediğim gibi de oldu. 😊
Susam1 Aslihanilhan tabii yaa bide inan ki ben yaşadığım şehirde sordum önce hani görerek alayım diye bu ve beğendiğim 2 ürün tanesi 5 lira ve 7 lira arasıydı alıyordum neyse dedim bide netten bakayım şansa çıktı burası önüme.. Bir tık küçük bu diğerlerine göre ama ne fark eder sonuçta güzel 🤗 resim atabilsem göstercemde yapamıyorum bir türlü
Busra5757 Susam1 çok hoş duruyor peki nerden yaptırdınız hangi web sitesi hangi sayfa onunda linkini paylaşırmısınız
Aslihanilhan Susam1 evet evet gördüm çok güzel ismi belli olsun bizimkinin bende yaptırcam mutlaka ya :) gördüm bunu . Bizimki erkek erkek versiyonunu yaptırcam :)) 34. Haftalığız daha isim yok ya şaka gibi. Ne kadar sürede elinize ulaştı peki
Susam1 Aslihanilhan 🤗🤗 teşekkür ederiz güzel oldu valla.. İsimde geç kalmış sizin ya ben çatlardım şimdiye kadar.. Sağlıkla gelsin inşallah 🤲
Aslihanilhan Susam1 sormayın eşim uzatıyo olayı ama artık karar vermeliyiz diye düşünüyorum :) amin amin sizinki de inşallah . :)