Glsh-mrt12 Benim tüm hesaplamalarda kız çıkıyordu Çin takvimi, Rus takvimi ve kanla alakalı bi hesaplama vardı ona da baktım kızdı ama sonuç bebişin cinsiyeti erkek 😅😅
ege_ayaz_mom Eylulunannesi-2 Anladım canım rastlantı diyelim o zaman kimisinin doğru çıkmış kimisininki yanlış 🙄
Glsh-mrt12 ege_ayaz_mom evet canım insan merak edip bakıyor işte 😀 sağlıklı olsunlar evlatlarımız inşallah erkek kız rabbimin nimetidir ❤️🥰
Kubrabork Valla benimde cin takvimindr her sitede kiz cikiyordu hatta arka arkaya 3 ay da kiz gosteriyordu dedim bir ay hamile kaldigim zamanda yanilsam digeri tutar dedim hep kizdi ama bebisimiz erkek 😂 hep kiz beklemistim ama hayirlisi buymus hakkimizda 😌
ege_ayaz_mom Niko8706 ben hepsine baktım Çin takvimi Rus takvimi falan kız cikiyo bakalım hakkımızda hayırlısı 🤗
Masalannesii Niko8706 rus takvimi miii ilk defa duydum onu😂😂 acayip acayip şeyler çıkartıyorlar ya 😂 o nasıl yapılıyor kız rus takvimi deneyeyim bakayım ondada tutucakmi benim🙈
MerveDurr ege_ayaz_mom ilk hamilelikte kız cıktı ama oğlum oldu bunda da kız çıktı ve kızım olacak ama ben inanmıyorm buna cevremde de bazılarında tutmadı
Masalannesii ege_ayaz_mom evet ben baktım ilk hamileligim çin takviminde kız olarak çıktı 25+3deyiz minik melegimle 🐣tesadüfmü bilemem tabi🤷🏻♀️
MKrasnic ege_ayaz_mom benim doğru çıktı , oğlum olacak kısmetse. Ama bazı sitelerde Çin takvimi diye yanlış çıkarıyor 😁 hangi siteden yaptığımıza bağlı