tcasl babasının adını koymak garip bişeymi bence büyük jest olur ya hem babası gibi merhametli imanlı bi çocuk olur belki babası gibi büyüdüğünde karısına düşkün olur ne bileyim yaa liseye giderken oğlum olcak babasının adını koycam derdim 🤣 cihan koyarım han diye seslenirim diye düşünğyorum