01-adana tcasl güzel ama bu yıl hep aynı ısımler herkes aynı ısmı yazıyor göktuğ Alparslan asaf çok kuruluyor galıba nerdeyse ısım bulmak çok zor cıdden bizde doruk Uras koyacağız nasipse
zenan8 tcasl son yıllarda en çok konulan ilk isimlerden 😬 arden arel alparslan göktuğ en çok tercih edilen 2020-2021 erkek neslinin yarısı bu isimlerden oluşacak gibi duruyor. ha buna takılmam diyorsanız bence güzel bir isim
Dry35 Kardelenuslu eşimin adı ve oğlum olursa kesinlikle babasının adını koyucam kime söylesem saçmalama dediyse de ben koyucam namım yürüsün 🤣
tcasl 01-adana ben aslında eski isimleri çok seviyorum Osman Ömer Mustafa ama çevremde o kadar çok var ki ailede başka isim arayışlarına girdim bende
Tugba__- tcasl evet doğru soluyorsunuz 😊 alp yada aslan tercih edebilir diyorum bende zorlanan olursa cevremde
Tugba__- tcasl ben bayılıyorum alparslanda karar kıldık allah nasip ederse ama göktuğuda diğer çocuklarım erkek olursa isterim çok beğeniyorum çünkü
tcasl Tugba__- çevrede birisi nasıl isim felan dediği zaman insanın hevesi kırılıyo bende ön fikir alıyım dedim daha çok var da
Tugba__- tcasl göktuğ isminemi diyorlar bunu bence çok hoş bi isim siz beğendiyseniz aldırış etmeyin 😊