Elif_s Buketkucuk aynen bende o haftalarda cok hareket etmeye basladi simdi 24 haftadayim disardan bile gorluyor
Feyza-nur Babybe evet o haftalar şişkinlik çok oluyor ama 20 den sonra birden çıkıveriyor göbüşler 😂😂
NeSeli_Biyolog Haftada hissettim ilk hareketlerini şuan 25. Haftadayiz dönüşünü ve gerildigini bile hissediyorum. İlk hissetmem balık vuruyor gibiydi pıt pıt 💙
Aanneoldumm Babybe ben de 18 haftalığım benim de gündüz dinik akşam sisik karnım fakat ben hissediyorum hareketleri karnımda karıncalanmazlar oluyor bi de hareket gibi şeyler hissediyorum
Benbenim Babybe benimde ilk gebeliğim tam net 24. Haftada hissettim ama daha önceletdede 19. Haftada hissediyormuşum meğersem çnkü böyle damar atması gibiydi benim öyle oldu yok kelebek uçuşması felan olmafı
NeSeli_Biyolog es_aybala aynen ama benim oğlum hep solumda duruyor sanki başka yer yokmuş gibi toplanıyor sola 😂
Eegurefeoglu Babybe kişiden kişiye değişir sanırım biz 24+1iz ama tekme attığında dışardan o kadar belli ki hareketleri 17. Haftamda falan hissettim ilk çok hafif şimdi o kadar belirgin net ki videoda falam çok net görülüyor 😂🤷🏻♀️