Bende 4 buçuk hafta önce kürtaj oldum 8bucuk haftalıkken kalbi durdu bende öyle kanama olmadi leke şeklindeydi oda bitti şükür 10 15gun içersinde hala adet olmadım ama o süreçte ilk 3gun ağrım oldu vajina ve kasıklarda sonraki kontrolde herşey temiz dendi bence başka doktora git bu işin şakası olmaz rahim zarar görmesin derim canım rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah tez zamanda sağlıklı bebekler alırız kucağımıza inşallah