Merhaba. Gebeliğimi 6 Nisan’da 6+3 günden sonra gelişmediği, kalbi duyulmadığı için sonlandırdılar. İlk gebelik kürtaj zararlı diye ilaçla düşürcez dediler. 2 gün ilaçla suni sancıyla düşürmeye çalıştım. Bebek düştü kese kalmıştı. Sabaha kadar dokunmayacaklardı kontrol diye çağırdılar keseyi aldılar. Uyutcaz hissetmicen dediler uyuşturmadan kürtaj yaptılar. Çığlıklarım dışardan duyulmuş. Onu da tam yapamadılar parça kaldı. Bugün 15 gün bitti ağrı kanama hala devam ediyor. Son 3 -4 gündür iğrenç bir koku vardı bugün geçti biraz. Bu durumu yaşayan var mı ? Kanama en fazla kaç gün sürer ? Doktora gittiğimde ‘ geçecek geçecek ’ Diyor başka bir şey demiyor. Başka dr enfeksiyon var dedi değerlerden enfeksiyon çıkmadı. Aynı durumda olan var mı ?