Mom5444 Fadmkm iki isimle çağıracaksanız problem yok koyun 2 isim ama biri Eylül der biri ikinci isimle çağırınca benim biraz garibime gidiyor ☺️ Bu tamamen benim fikrim Allah bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻