Hilalkorkmaz Fadmkm Eylül ada eylül deniz yada sadece Eylül benim kızım olursa Eylül koyulacak inşallah 🙏
Mom5444 Fadmkm Eylül tek başına çok güzel ☺️ Ben herzaman tek isim taraftarıyım yanlış anlama canım 💐
Fadmkm Mom5444 kesinlikle çok güzel ama kızım büyüyünce anlamsız bulur beğenmez diye anlamı güzel bir şey de koyayım dedim
melikeyldrm_54 Fadmkm Eylül ismini çok seviyorum hatta kızım olursa Eylül istiyodum şuan hamileyim ve kız ama İnstagramda gördüğüm bebişin adı beni eylülden vazgeçirdi 😂 Elizan olcak insallah. Eylülün yanına meva güzel Eylül İkra da çok iyi olur ☺️
Mom5444 Fadmkm iki isimle çağıracaksanız problem yok koyun 2 isim ama biri Eylül der biri ikinci isimle çağırınca benim biraz garibime gidiyor ☺️ Bu tamamen benim fikrim Allah bir avazda kurtarsın inşallah 🙏🏻