Feyza-nur arkadaş yukarı yazmış yazdığını aynen alıyorum "“ben bacağımı yorgandan dışarı çıkarıyorum veya soğuk su tutuyorum çok iyi geliyor. Bir de dr mehmet öz ve saraçoğlu çarşafınızın altına beyaz sabun koyun diyor. Tam bacağınızın hizasına gelecek şekilde yapın bana işe yaradı gibi geldi. Denemekten zarar gelmez ” " diye bende deneyeceğim bakalım