Feyza-nur çok dışarı çıkan birisi değilim çıkınca mecbur kullanıyorum . Zaten maske de var bir de gözlük bir tek alın kalıyor yine de sürüyorum . Yoksa çok haklısınız güneş lekeler çok kötü . Demek istediğim brişey kullanırken çok dikkatliyim hamilelik döneminde ilaç yerin doğal yollarla çözüme kavuşturma niyetindeyim . Çarşafın altına beyaz sabun koyacağım belki faydası olur . Bir arkadaş öyle yazmış. Diğer arkaşdaların tavsiyelerini de uygulayacağım belki rahatlarım biraz