Aysun3401 seda_00 her ay 1 kg gidiyor inşallah çok artmaz çok zayıfta değilim çünkü hayırlısı bebeğimiz iyi olsun da 🥰🤲
Dyguuuuuu seda_00 hayır ilk 3 ay tiksinme bulantı vardı ondan dolayı yiyemedim ama şimdi alıyorum gibi . Sizinde normal bence sorun yapmayın
idiloska seymaergun ya veriliyor mu gerçekten, 9 kilo aldım küçük bir ayı yavrusu gibi hissediyorum kendimi. 53,8′le kaldım 62,8 oldum.
seymaergun idiloska Ben 20 kilo aldım. 22 günlük anneyim, 14,5 kilo gitti. Özel bir çabam olmadı. Bol su içtim sadece.. Kendinize süreci zehretmeyin 🌸
gulsahalp Mom080 nerdeyse aynı gidiyoruz 😁 bende 22 haftalıkta 3 kilo almışım 🤷🏼♀️ Şimdi 23 bakalım 24 de kaç olacağım kontrolde öğreneceğiz 😩
lentil seda_00 😂😂😂 bende yürüyüşe fln başladım dikkat edeyim diye. 12.haftayı 1 kiloyla kapatayımda bari bişey demesin 😂 siz kaçncı haftadasınz kaç kilosunuz
seymaergun seda_00 Ben 20 kilo aldım. Alt bacak, üst bacak ve göbeğim bayaa çatladı. Ama ben üzülmüyorum çünkü karşılığı çok güzel.. ( ben de çok takintiliyim aslında) İsterseniz sonrasında çatlak tedavisi görebilirsiniz 🌸 Kendinizi üzüp stres yapmayın 🌸🌸