K-Nur01129 Nesibe92 aminn teşekkür ederim hayırlısıyla kucağıma almayi da nasip eder inşallah rabbim…
zynn Htc_yldr2728 35+1 de 2 hafta sonra bı aksilik çıkmazsa doğum olur demişti bebek 1 hafta 10 gün ilerdeydi kilosu falan da iyiydi risk vardı beklemedi doktor da
Deryasevimli anneadayi33 mrhba 37 dede aliyorlar mi yoksa sart mi 38 ci hftaya girmesi weya gecmesi bi bilginiz war mi acaba?
mrysmyn58 Nesibe92 suyumda azalma olmuş Perşembe tekrar kontrol olacağım acil bişey olmazsa bende pazartesi sezeryan olacagim