esraizmirli Nesibe92 tam 40. Haftada alıcak doktorum kanala girsin diye bekledik ama girmedi perşembe günü bir aksilik olmazsa sezeryan olacagım ☺️
Deryasevimli anneadayi33 mrhba 37 dede aliyorlar mi yoksa sart mi 38 ci hftaya girmesi weya gecmesi bi bilginiz war mi acaba?
mrysmyn58 Nesibe92 suyumda azalma olmuş Perşembe tekrar kontrol olacağım acil bişey olmazsa bende pazartesi sezeryan olacagim
Nesibe92 esraizmirli benim sanirim pazartsi olcak bu cumartesi net günü belirliycez ama yuksek ihtimal pazartesi evet ilk dogumum olcak tedirginim biraz da ilk olcagi icin sanirim
K-Nur01129 Nesibe92 ilk bebeğim 7 aylık 38.haftada sezeryan oldum..Şimdi 13 haftalık ikizlere hamileyim en geç 36 da alırız dedi doktorum…
Nesibe92 K-Nur01129 oy masallah ne guzel ya ikiz bebek beklemek Rabbim dogumundada bakimindada kolaylik versin insallah
K-Nur01129 Nesibe92 aminn teşekkür ederim hayırlısıyla kucağıma almayi da nasip eder inşallah rabbim…
zynn Htc_yldr2728 35+1 de 2 hafta sonra bı aksilik çıkmazsa doğum olur demişti bebek 1 hafta 10 gün ilerdeydi kilosu falan da iyiydi risk vardı beklemedi doktor da