annelinkoo Balonnnnn tabi hıçkırık hissediliyo karnın sıçrıyomuş gibi oluyo ☺️ Benim dediğim sanki içeride nefes alınıyo gibi 🙈
Ozge890 annelinkoo 29.5 haftaligim bazen vurduğunda sanki tik diye ses geliyormuş gibime geliyor hep anlamadım gitti bana mi geliyor anlamıyorum ki😁😁
Bebekbaylar Balonnnnn aaa evet hickirikda olabilir bebekler amniyon sıvısı yutmaya başlayınca oluyo bende hissetmiştim önceki hamileliklerimde 😃
Gulkubra_ Lalihhhh aynen bizde öyleyiz hep sağ taaa toplanıyor. Sağ tarafta kalior bebiş. Diorum solumda boş az oraya doğru yayıl ama nerde 😄😁😅
Gmommysboy NilayRuya evetttt bende de oldu hatta arkadaslarıma sordum gaz dediler gurk gurk böyle..diyetisyen bakliyat önemli deyince abarttığım bi iki gün yaşadım
Ozge890 annelinkoo evet çok biliyorum ama sanki tik tik ses geliyor bazen şeyime dogru tekme atıyor gibi oluyor zonklama yaşıyorum hshssh😄😄
annelinkoo Ozge890 o oluyo yaa ayy bana da yapıyo kerata 🤦🏼♀️ Baş aşağı duruyomuş şu anda ondan mı acep 🤔
Ozge890 annelinkoo bilmiyorum daha nasi durduğunu bilmiyorum randevumu var daha olabilir sipa acitiyo ama vurdukca😄😄
Girlsmomm annelinkoo benim de aynı 32 haftalığım ama bebeğim bir hafta önde gidiyor göbeğim inip kalkıyor esniyor sanki bazen bazen titreme gibi oluyor 🥰
annelinkoo Girlsmomm titreme gibi de oluyor ewet sarsılıyo karnım 🙈 bence nefes egzersizleri eğer bu mümkünse bayağı hissediyorum 😄
Girlsmomm annelinkoo son zamanlarda Bi de hıçkırığı arttı karnım düzenli hafif pıt pıt yapınca anlıyorum burun etleriniz şişti mi ben zor nefes almaya başladım
annelinkoo Girlsmomm burnum çok tıkanıyo benim nefes alamıyorum yüzümde burnumda bi şişlik yok ama bu problemim war benim de ☹️Özellikle geceleri
Girlsmomm annelinkoo dıştan benim de yok burnumda şişlik ama gece zor nefes alıyorum şişiyor ve kanıyor 🤷♀️ Hazırlıklarınız bitti mi