Mervekaynak Ysbyr tuhaf. İnternette hiç doktorla alakalı aynı fikirde olan varmı yorum falan gördünüz mü
Gigy Ysbyr nst girmeniz gerek evet bu haftadan sonra da her hafta çağırması gerekiyor ,bu zamanda 4 hafta çok uzun gibi geldi bana
drn05 Ysbyr 16. Hafta ile 33 arası ayda bir gittim en son gittiğimde 2 hafta sonra gelceksin nts ye bağlıcaz artık daha sık görüşç3z dedi. Yarın 35+2 ilk nts ye bağlanıcam sonra bidaha nasıl çağırır bilemem
arslnbsmrv Ysbyr benim doktorum 32 haftada nstye gönderdi ıkı hafta sonra tekrar gel dedi 35ten sonrada her hafta kontrole çağırıyolar ve nstye de gönderiyor