Melikesvm Kızlar sebze yemegı ne yıyebılırım. Ilk hamılelqım 23 yasındayım pek bırsey bılmıorum ne yemem konusunda yardımcı olurmusunuz Sekerım yüksek cıkınca sebze tuket dedı. Bıde pırıncte yememem lazım mıs bulgur pılavı yesem seker varmı ıcınde sıkıntı olurmu. Bıde canım lahmacun ıstıyor yesem bıse olurmu doktor ekmegı hamuru hepsını kes dedı😒😔
gulsen_57 Melikesvm canım ıspanak lahana pırasa bol yeşillikli salata hepsinden ayarında yersen sıkıntı olmaz evet pirinç pilavında çok şeker oluyor bulgur tüketebilirsin ayrıca patates de şeker var bence 1 yada 2 lahmacun yiyebilirsin dikkat ettiğin sürece Allahın izniyle bisey olmaz sağlıkla al bebisini kucağına 💕😊
BirMuallime Melikesvm pirinç patates havuç bunlara dikkat et beyaz un uzak dur canım yeme. Sebze olarak da kabak brokoli karnabahar ıspanak semiz otu taze fasulye patlıcan ben bunları yiyorum .şekerin ne seviyede.ölçümlerin kaç çıkıyor ki
Morvy Melikesvm öncelikle 3 beyazdan uzak durman gerek😁 bildiğim kadarıyla bulgur pilavı yiyebilirsin. Onun dışında bak yaz geliyor tam sebze zamanı. Taze fasülye, karışık sebzelerle türlü tencerede veya fırında, bulgurlu dolma biber, patlıcanlı birşeyler yapabilirsin birsürü yemek yapılabiliyor patlıcanla😌 yanlarında pilav arıyorsan ben öyleyimdir çünkü bulgur pilavı mükemmel bir alternatif🌸
Melikesvm gulsen_57 amın allah razı olsun seker yuksek cıkınca canım cok sıkıldı yesıllık yesem bıle sankı bebegım beslenemıcek kılo alımı duracak gıbıme gelıor😔
Melikesvm BirMuallime tok karna baktı buqun sabah gıttım 8de cıkolata sımıt yedım gıttım 175cıktı ama cıkolata yedıqımden oyle yuksek cıktı galıba
Feyza-nur Melikesvm buldur yiyebilirsin babamda seker hastası bız pirinc hiç yapıyoruz pırasa da seker cok var bilgin olsun patates hamur işi beyaz ekmek bunları yememen lazım ıspanak lahana filan yiyebilirsin
BirMuallime Melikesvm benim 199 çıkmıştı 50ml lik yüklemede canım ayrıca suyum fazla bebeğim 3 hafta önde ama sağlıklı çok şükür.benim diyetle falan düzelmedi de insülin kullanıyorum. Sabah kahvaktılarda peynir yumurta eksik etme bir de yemeklerin yanında ve ara öğünlerde meyvenin yanında falan mutlaka süt yoğurt tüket
Morvy Melikesvm öyle valla zor bir durum ama tam bugday ekmeği alabilirsin fırından bence hiç yiyememek daha kötü önemli olan beyaz ekmek yememen☺️
demetinceyildirim Melikesvm hamurişi tatlıdan uzak dur canım.Makarna pilav 1yemek kaşığı kadar tadına bakabilrsn ama yanında ekmek yemezsin.Ekmeği tam buğday unlu al.Patates havuçda çok şekerli.Meyveleride az tüketmeye bak onlardada çok şeker var.1 tane yeşil elma veya yarım armut,4-5 çilek ye günlük 1 meyve ama yanında yoğurtla yersen şekerinide yükseltmez.Malesef dikkat etmek zorundayız zor biliyorum ama bebeklerimiz için🙏
Melikesvm BirMuallime tamam oyle yaparım sey dcem dıyet yapmadınızmı oyuzdenmı ınsılın kullanılıyorsun
Buketkucuk Melikesvm Ispanak, Pırasa, Brokoli, Karnabahar, Havuç, Semizotu, Brüksel Lahanası, Enginar, Bamya, Taze fasulye, Patlıcan, Kabak bunlar aklıma gelenler🤭
BirMuallime Melikesvm Diyet yaptım canım benim tokluk şekerimde çok güzel ama sabah açlığım yüksekti hatta doktor o da iyi aslında düşer falan dedi ama bebek gelişimi önde su fazla olunca başka doktora gittim. o da gece için sadece insülin verdi sabah açlık şekerim düşsün diye diyetle diğerleri iyiydi yani. Geçen haftada erken doğum yapma durumum vardı ciğer geliştirici yapıldı o da şekeri yükseltiyor.o ara açlığım 130 üstü tokluğum 160 200 arası çıkınca tokluğa da insülin e başladık canım.diyetle düzelenler var canını sıkma düzelmezse de insülin kötü bi şey değil 😊
Taze_gebe Melikesvm bulgur tüket ağırlıklı pilav yediğin öğünde ekmek tüketme bunun dışında karabuğday var onun da salatası pilavı oluyor çığu kişi kokusundan ötürü sevmezmiş ama biz eşimle yiyoruz çeşit oluyor sürekli bulgurdan gına geliyor her öğün yoğurt ayran salata tüket
Melikesvm Morvy artık duzene bınecem yarın baska doktora gıdıcem ac karna verrım bakım ne cıkacak sonuc