_bebek_annesi 15.haftadan Merhabalar ☺️ Bu haftaya kadar kaç kilo aldınız? Göbüşleriniz çıktı mı ? Bulantılarınız geçti mi? Cinsiyetler öğrenildi mi ? Buyrun sohbete ☺️
Ayceycev _bebek_annesi 15+2 olduk hala prlam kullanıyorum. 2 kg aldım ama göbüş baya çıktı bildiğin hamileyim yani bakınca 😅 cinsiyeti Perşembe günü net öğreneceğim inşallah siz öğrendiniz miiiii
Cansueda _bebek_annesi bugün 15 haftalık olduk çok şükür 12 haftadan sonra bulantılarım geçti bi bel ağrıları hafif karın kasılmalarım oluyor cinsiyetini 1 hafta sonra öğrencem insallah 13 haftalıkken gittim göstermedi posbiik 😅🥰 artık zayıf annelerdenmi karın içi darlığından mı bilmiyorum karnımız çıkmış durumda 😅😅❤️
HilalYlmz _bebek_annesi bizde tam 15 haftalığız🌸 oğluşum olacak nasipse 🧿 belki bulantım geçmiştir ama ben korkudan prilamı bırakmaya cesaret edemiyorum çalıştığım için😀 iki gündür baş ağrılarım çoğaldı😔 dikkatli bakınca hamiş olduğum Belli oluyo 🥰 bu zamana kadar 2 kg almışım🙈
Nry0682 _bebek_annesi 15+4 üz 2 kilo aldım.basından beri cok bi belirtim yok bulantım anlık oluyo ama cıkartma seviyesine gelmedi hic.12-14 haftada baş agrısı cok zorladı beni.Cinsiyetimiz belli değil henüz merakla bekliyoruZ.Göbüsüm cıktı 🤰🏻
_bebek_annesi Cansueda doktora gitmeden çikolata yiyin ben çok faydasını gördüm hareketli maşallah ☺️
Cigdem-e _bebek_annesi dun 15 hafta oldukkk 🥰🤲 prensesim geliyor 🥰51 kiloydum hamile kaldigimda simdi 55 oldum hizlimi gidiyorum sizce 🤷 bulantim gecti cok sukur🤲❤🥰
_bebek_annesi Cigdem-e sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 Ben 1.5 kilo aldım şimdiye kadar karnımın çıkmasını bekliyorum 😂
mavi_kelebek467 _bebek_annesi başından beri hiç bulantım olmadı çok şükür. 4 kilo aldım maalesef. 🙄🙄🙄 Özellikle kan ilacı ve D vitamininden sonra. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Zaten kilolu hamile kaldım şuan 5-6 aylık gibiyim. 🙈🙈🙈😅😅
Cigdem-e _bebek_annesi aminnnnnn canimm 🤲 hepimiz bebislerimizi saglikla alalim inşAllah🤲 benim karnim cikti artik 🥰😊 persembe gidicem.doktora bakalim.ne diyecek kilomla alakali.
Glsh-mrt12 15 haftalık bizim de bi oğlum olacak inşallah ❤️ Ben bu süreçte kilo almadım hiç, hatta zayıfladım diyebilirim. Karnım da yok denecek kadar küçük 😅 😅
hiraselesra _bebek_annesi 15+4 selam bizimde cinsiyeyimiz 12 haftada erkege benziyor denildi tekrar 17 haftada cagirdi ayin 28 gidicem bakalim allahtan hayirlisi 4 kilo aldim göbüşüm cıktı cok belli hemde😘🤗🙏
Gndaylin _bebek_annesi merhaba 🌞 ben 9 haftalık hamileyim ilk hamileliğim bazı günler sol kaşığıma kramp sızı giriyor bugün Hiçbirşey hissetmedim ne sızı ne bişey sizce normalmi
_bebek_annesi Gndaylin bebeğin yerleşmesinden kaynaklı kramplar o haftalardan sonra ara ara oluyor çok sık olmuyor canım Allahın izniyle bişey yoktur inşallah