Bebegimibeklerken1 123iremsu 21 haftalık olduk oğlumla☺️bugün tetenoz aşısı oldum yarında ayrıntılı ultrasona gireceğim☺️
Sedasmsk 123iremsu ilk gebeliğim 20+5 olduk kızımla pembis pembis şeyler aldik cinsiyetinide öğrenmeden önce kuvetiydi şampuanı gibi şeyleri almıştık 😊
123iremsu Ozgu_momy son aylarda alirisnz toplu olarak bende kiziminkilerini kullancam bende pek bisey almadim 🤭🌸
SU1234 123iremsu inşallah canım çok teşekkür ederim cevap verdiğin için 🤗 sağsalim kucağımıza alalım inşallah 🤲
Lili07 Dun 21 oldum. Bebegim kiz insallah hepimiz saglikli bir sekilde kucagimiza aliriz. Detayli ultrasonu bekliyorum. Henuz hic bir seyini almadim 24. Haftadan sonra yavas yavas almaya baslarim. İsim konusunda cok zorlaniyoruz :)
Lili07 Drymomm Nil ile Rüya şuanlık aklımızda henuz netlestiremedik cevremizde karisan isim onerende cok 😒
Asyadilan1 123iremsu 20 haftamdayız oğlum olucak 💙 bir buçuk yaşında birde kızım var. İlk gebeliğimde de 8. Ayıma kadar hiç bir şey almadım. Bunda da almıcam. 8. Ayımda her şwyi alır yıkatırım..
123iremsu Asyadilan1 canm ayniyiz hemen hemen bnmde 1 bucuk yasinda kizim var suan ogluma hamileyim bende pek bisey almadm hediye felan cok gelio bekliyorum 🥰