20+3 3. Gebeliğim oğlum olucak inşallah sadece bi tane kamuflaj tulum aldım ablasından kalma bi sürü eşya beşik araba hepsi yeni cünkü ablası bile daha 20 aylık😂 doğuma yakın sipariş ederim gelir erken davranmak istemiyorum maalesef kötü anılarım oldu aldım aldım kullanmak nasip olmadı ölü Doğum yaptım o yüzden son ana kadar beklemeyi düşünüyorum. Kızımda da aldım ama 7 aylık dogdu yine giyemedi o yüzden acele etmek istemiyorum sipariş edince 3 güne geliyor bu zamanda hersey kolay