Kızlar ayrıntılı ultrason a girdim hic bir sıkıntı yok dedi doktor ama, bu haftalarda beynin olduğu tarafta bitlrikinti var kis gibi ama ilerleyen haftalarda bu gidiyor dedi. Çoğu gebelerde görülüyor muş. Kafaya takilcak bir durum değil dedi. Ama tabi ben taktım 😔