Suzii-90 canım bebeğe 2 saat oksijen tuttular. Sonra getirdiler emzirdim yanımda durdu bu saate kadar emzik emiyordu yukardan vermişler süt emzircektim emmedi sonra doktoru çağırdık parmağını tuttu emmedi 1 dk içinde emme refleksini kaybetti şimdi küvözde damardan besleniyor 🤷🏼♀️ Ben de anlamadım ne oldu. Ameliyatım da çok güzel geçti tansiyonum sadece biraz yükseldi 16-9 falan oldu sonra yürümek için kalkacağım zaman tansiyon iyi nabzım 150 oldu sıvı al bol bol ve çiş yap dediler yaptım ama yürümek gerçekten zor birde benim canım tatlı değil sen düşün gerisini. Bebeğimin çok şükür herşeyi çok iyi emmeside vardı sonradan kayboldu 2480 gr doğdu birazcık damardan besleyecekler sonra süt sağıp vercem inşallah 🤲🏼 Sonra sağlıkla evimize götürcez Allahın izniyle sizin de dualarınız sayesinde inşallah