Esosun ahh ahh. Analık başlıyor işte. Bi kaç gğn önce gögüs pompası almak için mecbur bebişi anneme teslim ettim en yakın yere gittim. Telefon çaldı ölüyorum sandım. Kalbim bir attı ki. Bi abla aramış korktum dedim. Dedi ki işte kalbin 2 ye yarıldı bu böyyleee bir ömğr devam edecek artık hep yüreğin hoplayacak dedi. Çok doğru gerçekten..