Merhaba kizlar bugün kontrole gittim bebegim adet gunume gore 38+2 ama biraz iri 3721 kilo ultrasonda 39 haftalik görünüyor . İlk gebeliğim zaten kilosu var kanaladq girmemis hic sancimda yok 4 kilo olunca normal yapmaktanda korkuyorum haftaya kadar bekleyip sezeryanmi olsam kafam cok karışık napacam bilmiyorum