mineu8 SutlacimiYedimmiBen tam aklimdakini sormussunuz iki hafta once benim kiz da 2450ydi simdi 36+1 2750 cikti doktor iyi dogum kilosu 3600-3800 olur dedi ama kafam karisti 🤷♀️😁
SutlacimiYedimmiBen mineu8 cogu kişide varsa bu sorun buyuk ihtimalle makinalarda olcum ayni degil🤷♀️
mineu8 SutlacimiYedimmiBen evet bence de oyle zaten ultrason olcumu ile dogum arasinda bile +/- 500gr oynuyor hatta ilk kizimda nerdeyse 800 gr oynamisti o yuzden cok da takilmamak lazim aslinda ama insan yine de dusunmeden edemiyor 🤷♀️😁
Shnern Bide devlet Hastanesi’nde değişiyor bana tam doğuma alacaklarinda 4000 kg demişlerdi 3500 doğdu yani fark ediyor
mineu8 Shnern devlet ya da ozel cok farketmiyor ilk dogumumu ozelde yaptim ama nerdeyse 800 gr farketti dogumla ultrason olcumu 😂🤭
Hat_ice SutlacimiYedimmiBen canım zaten son haftalarda çok az alıyorlar yine 300 Gr iyi almış maşallah tabi ultrasonda 100 200 Gr eksik veya fazla çıkarabiliyor kilosu iyi
Ozgu_momy Ozgu_momy Okudum, konu başlığınız 2 haftada 300 gram mı diyor bende kilo konusuna takılmayın normal dedim , makine yanlışlık payı illa ki vardır fakat zaten normal ağırlığa sahip anlatmak istediğim bu 😌
suscarparimm SutlacimiYedimmiBen Elbette ki merak ediyor insan fakat oynama oluyor illaki ultrason cihazlarında bi tık oynatsa haftası bile küçük gösterebilir 🦋
Bgm_61 SutlacimiYedimmiBen Benim ondan öncede 1 haftada 50 gram almıştı. Ultrasonda bi sorun gözükmüyo ama neden böyle anlamadım 😔