SutlacimiYedimmiBen Kizlar simdi kontrolden ciktim nst sirami bekliyorum 34.haftada 2.500 gr olan bebegim simdi 36.haftada 2.800 gr cikti makineden makinaya farkediyor mu acaba?
Sermec27 SutlacimiYedimmiBen orasını bilmiyorum ama haftasına göre kılosu iyi canım belki de 34 te fazla ölçüldü kılosu ama 36 haftada 2.800 olur zaten bebek kılosu 40 haftada dogum olsa en az 600 800 gr arası alsa 3.500 civarı doğar 🥰
suscarparimm SutlacimiYedimmiBen Tabiki makinada oynama oluyor bebeklerde fabrika üretimi değil neticede bazen istediğimiz rakamlarda kilo artışını göremeyebiliriz 3200 diyip 3800 doğan bebişler var 100-200 gramı endişe etmeyin 🦋
Gizmolata SutlacimiYedimmiBen valla benimki 2350 gr 35. Hafta😂 gayette sağlıklı bence iri olmasından iyidir önemli olan sağlıklı olması 🥰
SutlacimiYedimmiBen Sermec27 oylede beni tereddute düşüren acaba yanlis ölçüm mu yoksa bebegim kilo almamış mi bu iki hafta icinde😕
SutlacimiYedimmiBen suscarparimm 2hafta içinde kilo almami beni endiselendirdi doktorda bisey demedi ama insan merak ediyor iste
SutlacimiYedimmiBen Gizmolata sorun zaten kilolu olup olmamasi değil haftada 250 gr almasi gerekirken 2 haftada 300 gr almasi😕 yoksa normal dogum yapicam kilosunun az olmasi benim icin avantaj.
Ozgu_momy SutlacimiYedimmiBen Bebeğinizin kilosu normal lütfen rakamlara takılmayın , 2500 doğan bir bebek ve 4000 doğan bebek arasında hiç bir fark yok ✨
Ozgu_momy Ozgu_momy Okudum, konu başlığınız 2 haftada 300 gram mı diyor bende kilo konusuna takılmayın normal dedim , makine yanlışlık payı illa ki vardır fakat zaten normal ağırlığa sahip anlatmak istediğim bu 😌
Sermec27 SutlacimiYedimmiBen muhtemelen yanlış ölçüm olmuştur 34 te sıkmayın canınızı bebeğin şu an gelişimi haftasıyla uyumlu ya önemli olan o 🥰
ogrencianne35 SutlacimiYedimmiBen bence hiç üzülmeyin 250 gram eksik 250 gram fazla hesaplıyorlar ultrason cihazları bende 29.haftada 1700 ddi doktor 31 de 1800 ddi hatta 29 da 1700 dedikten 3 4 gün sonra devlet hastanesinde doppler çektirdim orda 1500 ddi 😂 haftasına göre normalse hiç üzülmeyin tonton bebek doğurup ne edeceğiz 😂😂😂
SutlacimiYedimmiBen ogrencianne35 makina yanlis ölçüyorsa iyi o zamn rakamlara takilmiyorum boyleyse eger acaba allh korusun kordonda falan sorunmu var acaba diye emdiselendim
suscarparimm SutlacimiYedimmiBen Elbette ki merak ediyor insan fakat oynama oluyor illaki ultrason cihazlarında bi tık oynatsa haftası bile küçük gösterebilir 🦋
Bsmlh SutlacimiYedimmiBen benım 2 H geçen 130 gram aldı her bebek bir olmuyor canım bence cok iyi kılosu ben 34+0 2400 dü 37+2 de alacaklar en fazla olacağı 2500/2700 diyor drum herkes ¾ kilo dogurcak diye kural yok deid bana yeterki sağlıklı olsun🤲
Gizmolata SutlacimiYedimmiBen canım doktorun takip ediyordur sen ihmal etme gitmeyi eğer beslenmesi durursa ya da çok daha yavaşlarsa zaten beslenmiyor diyerek müdahale ediliyor, bende normal doğum istiyorum doktorum dedi hatta allah dağına göre kar verirmiş şuan sağlığında bir sorun yok her hafta gel dedi. O yüzden sıkıntı yapma herşey yolunda gider inşallah 🥰
ogrencianne35 SutlacimiYedimmiBen riskli bir durum olsa zaten doktorunuz söyler ❤ içinizi ferah tutun bende çok kötü bir hamilelik geçirdim 32 haftadayım daha yeni yeni kendimi sakinleştirdim 😂 şimdi de doğumu kafaya takıyorum allah yardımcımız olsun 😂