Yasmin5555 17+3 olduk 24 eylül doğumu gösteriyor kızımın hissetmedim hala güzel gidiyor fakat 2 saatte acıkıyoruz 49 kiloyum ilk zamanlar çok kilo verdiğim için normal kilomda seyrediyor göbiş biraz çıktı tetonozda 11 mayısta inşallah ❤️