umudunannesiii Morvy Evet benimki uykucu ne zman kontrole gtsek hep uyuyor :) Çikolata fazla tüketiyorum onun etkisi herhlde :)
Engzlevlt hellobaby0 6 mayısta ayrıntılıya girecem çarşamba günü tetenoz aşısını yapacak şeker yüklemesi de yapmayı düşünmüyorum
061018 Engzlevlt bende 6 mayista ayrintiliya giricem:) 10 mayista tetenoz olacagim inşallah guzel gecer:)
[silindi] hellobaby0 17+3 üm 2.5 hafta sonra ayrıntılıya gidicem😌sağlık ocağından aradılar tetanoz aşısı için 18. haftadan itibaren yaptırılabiliyormuş doktoruma sordum onay verdi haftaya gidicem aşı için🥲şeker yüklemesi daha yaptormadım😁
hellobaby0 [silindi] bende bu hafta içi ayrıntılıya gircem inşallah sonrasında tetenoz yaptırcam benım sağlık ocağı çok salak aramıyorlar
umudunannesiii Anneaksoy doktora gttgimde tam 19 haftalık olacağım doktorum ayrıntılı ultrason yapar mı acaba ya da bir ay sonra ya mi atar 😑
Reyhandmrl hellobaby0 ayrıntılı gelecek ay tetanozda yarın olucam hastahanelerde geçiyor hamileliğim . Nasıl olsun Rabbim herkese yardım etsin
Shsg umudunannesiii iyi şükür. Mide bulantısı geçti yavaş yavaş..bebisin hareketlerini hissetmeye başladım 🤗