Taze_gebe kabak falan da severek yiyiorum ben hafif sulu yemeğini yapıyorm.bazen de patlıcan kabak biber az da et koyup türlü yapıyorum.arada karnabahar patlıcan kabak biber falan yağlı kağıt serip fırında pişirip yoğurt döküyorum yoğurtlu yemekleri çok sevdiğim için hoşuma gidiyor semiz otunu flan da ıspanak yemeği gibi pişirip üstüne yoğurt döküyorum biraz sen de dene istersen canım