Suheyla06 benim durumlar biraz tuhaf aslında doktorum tuhaf adetim 6 gün geçtikten sonra doktora gittim kan verdim betam 1553 çıktı keseme baktı hemen oluşmamış 10 gün sonra gel kesen oluşmuşmu bakalım dedi ne kaç haftalık olduğumı söyledi nede başka bilgi gittim kesem oluşmuş çok güzel bu seferde kalp atışını duymam gerekiyordu dedi bende erken değilmi daha kesem oluştumu die gel dediniz dedim duymam gerekiyordu dedi sağlıksız gebelik olabilir dedi haftaya gel dedi yarın gidicem bende ve son gidişim olucak o adama 😡