Yazın doğmuş bile olsa kısa kollu almazdım. Yeni doğan bebek pek hareket etmediğini de düşününce çabuk üşür. Farklı inceliklerde Uzun kollu almak gerek. Ben de almaya başladım. 12+5 de yüzde doksan görmüştük cinsiyeti. Değişirse kızıma mavi giydirmek zorunda kalmamak için az alışveriş yaptım şimdilik 😊