Buseylcn
Korkma canım, o bende de olmuştu.
Küt diye gitmişim gözlerim ve ağzım açık ama bilincim kapalıymış ecel teri dediğimiz o teri dökmüştüm bir kaç saat uyumamam gerektiğini söylemişlerdi başını çarptığım için her ihtimale karşı
Gebelikte bayılmalar normal demişti doktorum
Kanama, ağrı vs olmadıkça endişe etme bir bebek tutunduğu zaman ne olursa olsun düşmez ben daha sonrasında merdivenlerden bile düştüm 🤷