Esraberr Bende 19+2 :) doktor erkek dedi ama bende kız hissediyorum güvenemiyorum nedense 😂 bı tane kızım var.bu arada 💞
Senel6767 Esraberr doktor erkek alıyorsa 100 90 doğrudur cnm çünkü erkeklerde çok fazla yanılmıyorlar
Ebru_tk Senel6767 bizim doğum da eylülde inşallah erkek 🤗 Allah sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin