Bence muayeneyi yapan ebenin elinin hafifliğine bağlı acıma durumu😅ya ene 39+2 yim doktorun 1 defa muayene etti bide dün acile gittiğimde iki Tane farklı ebe muayene etti yeni atanmış olanın eli çok ağırdı bi anda elini katıverdi felan diğer öğreten ebenin Elide bayağı hafifti hiçbir şey hissetmedim 😅