Susam1 kız dert etme bunları 32den beri erken doğum riskim vardı 2 kere hastanede yattım şimdi 38+5 olduk çatı muayenesinden sonra gelir sandık gelmedi. Sağlıklı ise minik kilosu az bunlar önemli değil vakti gelmediyse tetikleme ile bile gelmiyolar tamamiyle kendi isteklerine baglı durupta bunu kendine dert edinme 38+0 dan sonra yapıyor çoğu doktor 😀🙏