Balbocegi_ Sureyya06 keske bastan gitseydiniz suyun fazla gelmesi normal dogumda kaymasini icinizden zorlastirir ki
Vildan19 Sureyya06 dualarımız sizinle bu sancılar çok mu dayanılmaz ya cidden artık korkudan bebeğe odaklanamıyorım 😂😊
Busra3496 Sureyya06 rabbim kucağına almayı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Nasıl bir şey bu su gelmesi
Sureyya06 Arkadaşlar saat 5 te hastaneye geldik sancılarım 6-7 den sonra sıklaşmaya başladı saat 12 de de Doğumum oldu bebeğim 2900 gr, 50 cm doğdu 😊dua eden herkesten Allah razı olsun 😊 dikişlerim biraz ağrılı onun dışında bir şikayetim yok çok şükür
Arelinannesii Sureyya06 gözün aydın canım çok şükür sağlıkla büyüt inşallah. 🥰🧿 bende bugün mecbur sezaryen günü aldım mecbur dönmedi agrım çok fazla çıktı 23 Nisana gün aldık 🤦♀️