Babymomy evet karnım büyüdü biraz şişkinlik yapıyor hem ondan uyuyamiyorum hemde normalde yüz üstü yatan biriyim ama yatamıyorum karnimdan dolayı sırt üstü yattigim zaman karnım geriliyor ve nefes alamiyorum sağ ve sol tarafim çürüdü resmen o taraflara yatmaktan 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ne güzel şanslisiniz siz hep böyle rahat bir şekilde devam eder inşallah sızın 🌸❣