brndamla doktora gelen hafta gittim kalp atışını vs duyduk güzel yolunda dedi ve 1 ay sonraya verdi tabi gidene kadar insanın aklı hep orda oluyo iyi mi gelişti mi bir sürü şey 😳 bi de herkes bulantı ağrı sancı bahsedip ben böyle olunca biraz endişelendim ama çok şükür normalmiş galiba 🙆🏻♀️😍