humasultan3443 Merhaba. Bende sıfır belirtili bir hamilelik geçiriyorum. Hiç endişelenmeyin, doktor herşey yolunda diyorsa sorun yok,şanslıyız. Ne bulantı ne kusma, ne uyku durumu. 17.haftayim geçen gün kan şekerim düştüğü için bayıldım. Ilk kez yaşadım. Bunun dışında tık yok 👼