Aszey2012 Ben de 6 kilo verdim prilam kullandım o rahatlattı 4 ayı geçiyordu bulantım kendiliğinden bittiğinde. Başlarda emzirdiğim için kullanamamıştım. Şimdi toparladım oğlum da sağlıklı gelişti çok şükür. Yiyemiyorum iğreniyorum bebek gelişmez diye falan düşünmemek lazım ilk dönemler bizim depolarımızdan kullanıyormuş bebekler.Su bile içemezdim limonlu su içtim hep. Yiyebildiğim şeyler çok sınırlıydı. Kullanabiliyorsanız doktora bulantı ilacı yazdırın.🙏