Hsynftm Ilk gebeliğim ama cok değişik şeyler oluyor gazdan mi bilmiyorum ama yüz üstü yattığımda pıt pıt oluyor karnım sol tarafımda bebekmidir
Eymenbby4 Hsynftm o pıtırak eden bebek şuan hıçkırıyor ve karnınız genişler o yüzden hissedersiniz ama bebek hareketleri değil
Alyaesmaa Hsynftm Yuz ustu nasıl yatıyosunuz bebek eziliyo gibi hissediyorum ben😂 12haftamdan sonra yatmadım karnım cıktı hareketlerını hıssedıyorum su an 18 haftamdayım
[silindi] Hsynftm seğirme şeklinde planlar bebektir ama hareketi değil 😊 ben hareketini 21de hissetmeye başlamıştım seğirme şeklinde 17. Haftada olmuştu
Alyaesmaa Hsynftm 2.gebeliğim ilkinde geç hissetmiştim ikincide çok erken hissettim karın bölgem yağlı değil ondanmı yoksa 2. gebelik oldugundanmı bilmiyorum😊
Ediz101019 Bende 16+5 im. Sizde de aşağı doğru eğilince ağrı oluşuyor mu karında.henüz hissedemedim hareketlerini
Burcu4135 Ediz101019 bende 16+5 egilemiyorum bende. Artık yavas yavas kasık agrıları basladı ara ara kısa süreli agrılar var.
[silindi] Hsynftm o iç karın yapısıyla alakalı biraz sanırım 19da biraz da olsa dışardan belli olmaya başlamıştı ama ondan öncesinde bende göbek yoktu 14te yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı
[silindi] Hsynftm çıkmadığı daha iyi boşverin şimdi kıyafetlerim olmuyor diye her sabah kara kara düşünüyorum dolabın önünde 😂