Cnsdzgn carsamba gittiginde sor canim durumlari iyiyse 38i bekletir. Ben 36 dayim cuma günü sezeryanim var normalde 38i beklicekti doktor ama gelisimleri yavaşladığı icin fazla bekletmek istemiyorum dedi. Sen de endiselerini dile getir hersey yolundaysa 38i beklemesi iyi bisi korkma. Rabbim Saglikla kuvagina almayi nasip etsin