Cnsdzgn bende ikizlerime hamileyim 34+4 haftaligiz doktor bugün alacaktı normalde ama anormal bir durum görmediği için almadı artık bu günlerden sonra korkulacak bişey yok en ufak sıkıntı da alırız dedi sezeryan olucak sonuçta sanciyi pek fazla beklemiyor ikizler en erken 34 en geç 36 haftada doğum oluyormuş genel olarak zaten