Sirinimm doğum iznindeyken işyeri senin sigortanı yatırmaz çünkü o süreçte raporlusun.. Yatıramaz. O günlerin parasını sen devletten alacaksın o da maaşının son 3 aydaki brüt ücretinin ⅔ ü kadar.. Sonrasında doğum borçlanması ile yatmayan primlerini yatırabiliyorsn. Birde süt parası falan yatırıyorlar bir defaya mahsus alıyorsun..