Edali87 ben bu hayatta asla markaya takilmam Bershka giyince veya sarayda oturunca ölümsüz olmuyoruz sonuçta herkesin gideceği yer aynı. Çok hassasim bu konulara ondan bu şekilde yazıyorum kusura bakmayın. Yani 100 TL’ye varmış bakın arkadaş yazmış neden alınmasın uygun fiyata alınca ezik falan olunmuyor veya dislanilmiyor.. Her zaman herşeyin uygununu almaya çalıştım.. tabi uygun ama adi birseyde olmayacak yani.. yani yeri geldi pazardan da beğendiğim kazağı aldım mağazada indirimden de aldım 30 tlye pantolonda giyerim. Hiç fark etmez yeterki yakissin. Bence sağlık dışında hiçbir şeye boşa para akitilmamali… Phlis mis aventmi ne markaysa oymuş gerek yok.. durumunuz el veriyorsa tabiki alın en pahalisini.. ama maddiyat olarak kendinizi sıkıştırmayin gidin uygun fiyatlı alın temiz temiz kendiniz kullanın. Boşa stres yapmayın kendinize☺️