Leylatnlk Tugcike çok erken daha canım ben 22. Haftada bile zor hissettim yani kalp ritmi gibi tip tıp atıodu .. .7. 8.Ayına gel kuduruyolar hiç uyumuyorlar 😁😊😊 şuan mesela bu saat oldu hala enerjisi yerinde uyuşmuyor uyutmuyorda 😊
Hhtce Tugcike ben 22.haftada hissettim ya sen düşün artık 15 nerede 22 nerede bakma sen o hissedersin diyenlere ben benim oğlum tembel diyip geçiyordum sende öle yap
Eminecamus Tugcike 19 haftalığım 18+4 de hissetmeye başladım ama gece yatarken çok nadir oda. 15 çok erken canım ben de çok belirgin hissetmiyorum
Ades Tugcike ben 24.haftada hissettim canım ilkse normal sıkma hiç canını şuan 30 haftamdayım kıpır kıpır